Subject: FW: 24-238 Elektriprojekti kooskõlastamine: 11389 Viti Metsavahi tee
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 11:23:51 +0200

Tere.

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/21248-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Tarmo <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:20 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: 24-238 Elektriprojekti kooskõlastamine: 11389 Viti Metsavahi 
tee

Tere!

Eelnev lahendus oli koostatud teadmises, et riigiteelt mahasõitu hakatakse 
alles ehitama. Alles hiljem sain teada, et arenduspiirkonnas on sõiduteed 
peaaegu valmis. Katteservast 3m ja nõlva alumisest servast 1m nõue on teada.

Saadan muudetud dokumendid kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Tarmo Tiits

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 23 December 2024 15:00
To: Tarmo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-238 Elektriprojekti kooskõlastamine: 11389 Viti Metsavahi 
tee

Tere

Oleme projekti materjalid üle vaadanud ning palume projekti 
täiendada/korrigeerida ja esitada puuduolevad materjalid.

*	Materjalide hulgas ei leidnud seletuskirja. Palume esitada.

Seletuskirjas palume kajastada kindlasti riigitee maaüksusele rajatava 
elektrikaabli min sügavuse (sh riigitee maaüksusel haljasalal) ja kaitsetoru 
tugevuse andmed.

Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel on 
kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud. Lisaks, et Tehnovõrgu 
riigiteealusele maale paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne 
projekti realiseerima asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse 
koos projektis kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja 
talumise lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). 
Sõlmitud leping on aluseks riigitee alusel maal projektijärgsete tööde 
teostamiseks vajaliku liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

*	Materjalide hulgas puudub ristmeväljajoonis riigiteega nr 11389 Viti 
metsavahi tee kohta.

Ristmevälja joonisel võtta aluseks Transpordiamet juhendi ( 
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude 
teemaale paigaldamise kavandamisel) lisa 3. Joonistele tuleb kanda 
olemasoleva tee ja teekatte kontuur, olemasolevate ja projekteeritava 
Tehnovõrgu asukoht ja nende sügavused maapinnast ning teekattest, teemaa 
piirid, puurimiskaevikute asukohad ja kontuurid ning nende kaugused 
teekattest ja/või muldkeha alumisest nõlvajoonest, kaitsetoru paiknemine. 
Horisontaalne mõõtahel siduda tee teljega.

*	Asendiplaanil palume kajastada ristumisel riigiteega maakaabli min 
sügavuse ja kaitsetorude tugevuse andmed.

*	Palume muuta lahendust ning nihutada riigitee maaüksusel paiknev 
puurimiskaevik (kollasega) väljapoole riigitee maaüksust ehk teostada 
puurimine pikemalt, et kaevik ei kahjustaks riigitee maaüksusel paiknevat 
mahasõitu ja elektrimaakabel ei jääks hiljem kulgema riigitee maaüksusel 
teekatte alla.

Palume järgida põhimõtet riigitee maaüksusel ning tee kaitsevööndis, et 
avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva alumisele 
joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 
3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud kaeviku serva vähim 
kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude täitmisel tuleb 
arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku 
sügavus, varisemisnurk 1:1).

Palume projekti materjale korrigeerida ning esitada uuesti 
kooskõlastamiseks, kas minu e-mailie või aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Tarmo < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, December 12, 2024 11:25 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 24-238 Elektriprojekti kooskõlastamine: 11389 Viti Metsavahi tee

Tere!

Esitan kooskõlastamiseks Harku vallas Vääna-Jõesuus Urgumetsa tee 1, 3, 4; 
Lautri tee 2, 4; Aruheina tee 34, 36 ja 38 elektriliitumise projekti.

Riigiteelt Aruheina teele mahasõit rekonstrueeritakse Domkora OÜ projekti nr 
2023-02_01 järgi. Dokument on suur seega lisasin lingi 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/obl9rbn6ui7b197d54g1r/2023-02_01PP_T11389-ristumiskoht.asice?rlkey=5eg949doocfo9ncpkihuwx3zc&st=oildcqfs&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fi/obl9rbn6ui7b197d54g1r/2023-02_01PP_T11389-ristumiskoht.asice?rlkey=5eg949doocfo9ncpkihuwx3zc&st=oildcqfs&dl=0

Lugupidamisega

Tarmo Tiits

Projekteerija

Stromtec OÜ

55699792

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.